Så ägd

Sitter och väntar på bussen, musik i öronen, *standard*, alltså jag får typ panik om jag typ är själv och inte har musik.. Blir liksom bah "jahaja , vad ska jag tänka på nu då.." Haha.

Iallafall, efter skolan så chillade jag runt på stan med josef, träffade sedan matte, och då hängde jag med han hem! JA Matte, jag måste tyvärr skryta lite nu... Men alla ni gamers där ute vet väl vad spelet "tecken" är? Det är iallafall nått slags fighting spel där man ska döda varann.. Haha ye.. Och måste bara nämna att jag vann över han typ 20 gånger... BAAM! DÄRJA! Så himla ägd älskling! :* Så jag antar att det finns nån slags undangömd trycka på knappar talang i mej, haha!

Update: nu kom bussen.
Update2: nu sitter jag i bussen.
Update3: jag letade efter en bild att lägga upp, men sedan så vart jag tvungen att byta låt och glömde sedan av att publicera detta.. Så ja, skulle kommit ut halv sex! Bättre sent än aldrig antar jag!

Update4: hittade föresten ingen bild.. Så det får bli denna som jag tyckte var lite halvt små rolig, okej bra puss hej.


Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa

Man blir ju nästan ledsen i ögat, du är dotter till 2 fullständiga gamers... Det stavas Tekken!! lol

2013-03-22 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0