Let's bugga and valsa

Sitter i bilen med jolene nu, som var så gullig och ville skjutsa hem mej hehe! Kvällen har faktiskt vart roligare än vad jag trodde, eller ah det var väl inte precis super roligt, men ah ni fattar! Var även bugg tävling typ där jag körde med nathalie, juryn var ju helt dumma ihuvet att dom inte valde oss.. Vi var helt klart grymast! Men den roligaste dansen var nog en av dom sista alla andra körde hel serriös vals medan jag och elionora körde någon slags tryckar hopp dans, hahaha skämse säkert ut oss, men helt ärligt så bryr jag mej inte haha så kul.

Eftersom man var med på detta så blir jg ju ledig från skolan imorgon, illll gött!


Denza

Sitter i bussen just nu, ovanligt? Haha iallafall idag i skolan så kommer det komma någon dans person, kommer ihåg vad det hette men en som ska lära oss att dansa iallafall. Så nu hela förmiddagen kommer jag tillsammans med alla andra nior på skolan lära oss bugg, fox trot och vals eller vad det nu var, haha. Kommer väl bli lite sådär kul, men om man ska jämföra dans mot spanska och musik så väljer jag helt klart dans!
Sedan ikväll blir det att dra till parketten för att då just, dansa. Finns ju roligare sätt att spändera kvällen men om man går på det så blir man ledig imorgon, så jävla gött! Så let's deeeaanzza. Yä.

(Tummen upp står för ledig fredag, ehehe)

 


Längtar som fan

Sommar. Kom. NUUUUUUU. Förlåt om jag tjatar men orkar verkligen verkligen inte med snö och kyla!


Hola

Sitter i skolan nu och borde egentligen skriva på en svenska sak, men min ipad dog och eftersom lektionen slutar om typ fem minuter kände jag att det inte vart någon ide att hämta laddaren, hehe..

Snart ska vi ha spanska, då blir det film igen, ska kolla klart på barnhemmet! As konstig film, vet inte ifall jag tycker den är bra eller dålig.. Men den är läskig!..


Un semana

Hola.

Har inget sådär speciellt att säga, dagen har vart ok, som alla andra måndagar ungefär. Var i skolan, gick sedan och kollade upp lite saker med elionora!

Fast jo, en speciell sak är väl att jag och världens bästa kille vart ihop i en vecka! Så otroligt glad, han är verkligen bäst! <3


Bästaste

Kom nyss hem, eller nyss och nyss.. För cirka en timme sen kanske. Hehe. Sitter nu och kollar på det senaste avsnittet av the vampire diaries, superbra!
Senare ska jag börja skriva på några inlämningar jag har till nästa vecka, då trök men måste göras!

Iallafall, vart en riktigt as bra/dålig/helt kaos helg, men nu är allt bra... Förändrat.

Bjuder på cp bilden på mej och världens bästa kille, tog den igår när vi kollade på film! Hehe!


Gotta love dat statiskt hår

Älskar mitt hår just nu, eller inte.


Mat


Ohja

"I have a gun, and i'm not afraid to use it.."


På väg

Sitter i bussen nu, på väg för att köra paintball, vet fortfarande inte ifall jag vill egentligen men ah, nu antar jag att man måste haha.. Eh det kommer säkert bli kul, eller...

 


Godnatt blokkkeehhn.

Blir en tidig kväll för mej idag, eller ah.. tidig o tidig haha, men iallafall, bjuder på en lite halv-konstig spegel bild och säger godnatt! Sov gott alla!


Matte och anton får stå för bilden

Hej! Förlåt för min as dåliga update.. Men man kan väl kort sagt säga att det vart lite "kaos" det senaste.. Inget jag vill ta upp på bloggen.

Iallafall, igår tills idag spenderades hemma hos anton, sov där med elionora, matte, philip och robin. Älskar verkligen dom, bästa habbibis!
Imorsses så tog vi en buss till stan och chillade hemma hos philip, kollade på en skräckis, "Insidious", hette den. Läskig men bra!

Nu så är jag hemma hos mormor och morfar, ska sova här inatt. Imorgon blir det klass resa, ska köra paintboll.. Vet dock inte ifall jag vågar.. Hehe.


Harlem shake alá dlg


De la vision


Bitch

Hola. Sitter och skriver på en musik uppgift, eller ah lyssnar, haha. Så ja, här sitter jag och lyssnar på bach.. Aströk.

Angående rubriken, it's a secret.

 


I väntan på bussen

Slutade 14.20 träffade då rebecka och har gått runt i dlg och inte gjort nått, haha. Det är för kallt.. Men ska gå till bussen nu!


Godnatt

Godnatt alla, sov sött och vakna tört!

Hahah -kvällshumor.


Däck coming threw

Haha, elionora la ut en bild på hennes blogg tidigare idag, där våra skor ser väldigt stora ut. Men märkte precis att min sko inte alls ser ut som en sko, utan som ett stort däck som typ rullar in... Hahah det tyckte jag va lite kul iallafall.. Hehe..
Förlåt-för-min-humor-men-jag-tycker-den-är-as-rolig-iallafall-.


Mikaela and her humor OUT.


Peace

Hemma nu, funderar på att sätta mej och skriva lite på en musiksak.. ja det borde jag nog göra!

Iallafall, slutade 3 idag gick då med Adela till tandläkaren, och sedan stack vi till sjukhuset där jag skulle hämta en sak av mormor. Bild från när vi tröka i bussen!


Trött

Ååhh är så sjukt trött, och så har vi spanska. Ingen bra kombination...


<3

Sååå glad, världens bästa!


Kör på gangster stilen

Haft på mej tofs hela tiden sedan i fredags så börjar tröttna lite, så har utsläppt hår idag, men gjorde sneddbena, samt satte upp "fram-håret" eller vad man ska säga med hårspänne och en luva över det. Haha känner mej cool. Alá gangstet jolene style.


Hfägqeufgägfkahef

SÅ. HIMLA. SUPER. GLAD. SÅ. DET. ÄR. INTE. SANT. YEEEEY.


Haha så jag

Oh lord. Jag måste verkligen börja träna..... He He.


So smart

Fick precis lite snabb besök av rebecka, min otroligt otroligt smarta vän som tog fel buss och hamnade här. Så har vart med henne nu den senaste timmen. Alltid lika kul att träffa henne!

Bild från några veckor sen!


Jag har mina stunder

Asså vad är det med mej och fula miner? Seriöst, tror inte jag har kunnat vara seriös på ett ända kort på flera veckor.. Blir bara korvigt hela tiden. Haha..!
Elionora is the fotograf, yes.


De va det lovet de

Redan söndagskväll. Shit vad tiden går fort egentligen, eller iallafall lov. Imorgon blir det att gå tillbaks till skolan, kan ju inte precis säga att jag längtar men ah, man måste väl! Ska bli kul att se alla iallafall!


Guten morgon

Ja vi ser ut som korvar, men det inte gora nått. Puss hej.


.ye.

Ye. Chilling whit my homie "under täcket", ye. Säger godnatt nu, men vi kommer antagligen inte sova än! Haha!


@bion


Mycket den coola

Är hos ellie nu och väntar på juicy Josef, vi ska sedan dra till Birgers och sen träffa resten av "gänget"! Let's have a good night, yeah. Puss hej.


Tack mej själv för påminnelsen

Yey, jag gick till rätt ställe. Shit siken tur att jag kollade, annars hade jag ståt o väntat på en buss som aldrig skulle komma och vart fast i här... Hemska tanke. Haha!

Japp, ännu en ful-bild ye.


Kom ihåg till mej själv

Mikaela kom ihåg : Det är ett TÅG. Inte buss, TÅG. Gör inte samma misstag som du fjort cirka 100 gånger förrut.


TÅG.


Dagens planer

Ola. Ska snart börja göra irodning mej oså nu, 16.37 går bussen in till stan. Ska till bästa elionora där jag kommer sova över! Och ikväll ska vi dra på bio för att fira våran film-vinst med mathias, robin, philip, anton och josef. Så ah, kommer bli en super kväll!

Nu: mot duschen!


Godmorgon på er!

Shit det är redan lördag? Liksom lovet är redan snart slut? Haha :(.. Ibland går tiden rätt fort ändå.


Mhm

Okej. Börjar vänja mej med håret nu, och om man bara kollar på denna bilden ser det faktist rätt bra ut tycker jag, det är bara på själva huvet det är helt fucked up. Får väl gå med tofs o flätor ett tag! Haha!

Varfoor gör jag alltid super fula miner på alla kort.. Haha :(


Åååhhh

Okej, jag kanske överreagerade lite i förra inlägget, men asså mitt hår är liksom gulaktigt, och jag HATAR gult hår.. Men ska färga om några veckor igen och hoppas att det gula försvinner..

Varning för ful bild.


Fml

Mitt liv är förstört.

Asså OH LORD.

Vill inte ens lägga ut en bild, usch.


Let's get blonde

Kom nyss hem ungefär och såg att mamma hade köpt blondering till mej, hehe! Ville ju antingen ha ljusare hår eller ombre, men nu så blev det blondt! Eller ah, blondare!
Men fick lite panik mitt när mamma höll på att lägga i färgen, för hon sa att det kanske inte räckte med två flaskor så får bara hoppas som tusan nu att det blev jämt med färg överallt! Är gör rädd just nu haha!

(Vet inte varför jag höll mobilen så det ser ut som om jag gör fuck you tecknet, men aja haha.)


New shoes

Vart ute på stan o flängt med mormor ända sedan halv elva typ, blrv lite sockar samt ett par nya skor, ett par johnny bulls! Awesome! Mina andra svarta skor gick typ sönder igår, eller hela saken typ lossna.. Aja skitsamma, svårt o förklara hehe!


Godmorgon

Vakna för typ en och en halv timme sedan, och sitter nu och chillar framför tv:en, kommer spendera hela dagen hos mormor och morfar antagligen, åker hem sen i eftermiddag tror jag!


Glad alla hjärtansdag!

Puss på er!

 


@mormor&morfar

Sitter hemma hos mormor och morfar nu och äter litte kvällsmat hehe, jag ska även ska sova här inatt!

Vi vann på filmsaken vi vart på idag och igår förresten, (HELLYEAH!), så då vann alla vi varsin biobiljett! Naaiiijjjzzz!

6-


Ye

Gjorde om hela filmen idag. Ye. Gick bra. Ye. Klipper nu. Ye. Hejdå. Ye.


Oooo scary

Nu blev ni allt rädda va? Mohaha.


Väntar på le buss

Its kallt!


Yeä

Hola! Kom nyss hem, ungefär, har ju vart i stan och försökt göra en film hela dagen! Kommer kanske dock inte bli lika bra som vi hade tänkt.. Ehh.. Vad pratar jag om?! Den kommer bli GRYM! YEAH!


Alá gangster


Pizzatajm med bästa

Fråga inte varför jag ser super serriös ut och håller i en kniv, asså fråga bara inte.

Iallafall, just nu sitter jag o äter lite pizza med matte, philip, robin, elionora och anton!


@synundersökning

Sitter just nu hos optikern, ska kolla mina ögon, och linser eftersom jag får sån huvudvärk av dom.

Åkte in till stan vid kvar över åtta, och klockan 9 så började en sak som heter 24timmarsjakten, där man ska göra en film, lovar våran kommer bli såå bra! Haha!


Min sötnos

Världens finaste hund kaiser!


Ett hat inlägg

ÅÅHH hathathathathat. Asså jag måste bara uttrycka min känsla för att bo där jag bor. Vilket är i en jävla skit håla!! Finns ingenting, absolut ingenting! Jag vill inteeeeeee bo här. Nu förstår ni kanske inte min frustration, men serriöst, känns som man bor i fängelse eller nått här. Liksom man kan inte säga typ, nä- nu vill jag gå på stan lite, och sedan bara gå ut genom dörren. Nej nej! Om jag vill det måste jag -kolla bussar, både dit och hem. Ibland går det inga bussar dit, eller så går det inga bussar hem. Iallafall inte i bra tid. Eller om man vill va med kompisar o så i stan lite senare på dagen så går inte det heller för senaste bussen hem går halv sju. Ja, ni läste rätt. Halv sju. Ååååhhh vill flytta härifrån nuuuuu.

Förlåt för ett litet hat inlägg, men ah.
Fuck allt.


Bakar.. Ja.

Ungefär det ända jag inte misslyckas med i köket är kolakakor. Enkelt. Snabbt. Gott!

Och ja.. Bilden är från boken med receptet.. MIna kommer bog se liiiiite annorlundare än dom.. Hehe.


Massa babbel om bloggperioder

Bloggperioder. Ibland är dom bra, ibland mindre bra, det är bara så det är helt enkelt. Just nu är tillhör väl jag kanske den mindre bra kategorin.. Förlåt hehe. Men om man inte är på blogg humör, eller inte orkar och inte har nått att blogga om så är det ju ingen ide att slänga ut tillgjorda inlägg som suger, eller som jag nån random bild från weheartit, för vi alla vet, sånna inlägg suger.
Då tycker jag istället att man inte ska blogga under den tiden, då hinner man börja sakna att blogga och blir mer och mer sugen på att börja igen, och när man då sedan börjar så har man super mycket inspiration och inläggen bara flyger ut!
En annan orsak till dålig bloggning är att man inte gör nått, eller, gör för mycket. Gör man massa saker kanske man helt enkelt glömmer av bloggen lite, gör man därimot inget speciellt så har man inget att blogga om.
Men om man inte bloggar på flera dagar, en vecka eller mer, då tycker jag man iallafall ska skriva att man har blogg paus, eller nått. Försöka få tillbaka den där nu-måste-jag-blogga känslan, för om man är i en dålig bloggperiod alldeles för länge kommer ju ingen orka med att läsa längre, och tillslut dör bloggen. Sorglig men sant!

Ah, lite tankar om bloggperioder bara..! Hehe.


Wanties

Gjord av moi på polyvore!


Humor

- i brist på intressanta saker att skriva. -


Would be so awesome

Jag. Vill. Ha. Mer. Skor. Käääärlek på hög nivå till skor.

Random onödigt inlägg, men nu vet ni att jag lever puss hej.


Were so smarta sitting at the bibla

Skulle publicerats vid fyra.


4everalone yes

Känner mej så sjukt forever alone just nu. Sitter i skolan och väntar på elionora som har utvecklingssamtal, hon har haft det i ett tag nu och kommer antagligen att ha det i cirka tjugo minuter till, så jag sitter här och bah gör absolut ingenting. Funny life, oh what a funny life.
Fast nu blev det lite små pinsamt för precis när jag skulle ta kort så kom städerskan..... Så herrååoo.


Jump bitch

Från vänster ellen, jag adela!


Såhär går det för mej när vi ska ta hopp-bild.. Ja.


Rast till 12.50 göööött

Påväg till elionora med en familjepizza, asgött! Nationella gick bra faktiskt, skrev om en ledsen apa.. Haha!


Ful ego bild

Nationella nu, sista i svenska, gött! Så idag blir det bara två lektioner, prov, och sedan skridskor (alltså gympa). Haha. Så precis som i onsdags så har jag på mej glasögon istället för linser, kanske byter sen efter provet, men blir så jobbigt med huvudvärken som jag brukat få av dom..:( aja, ha en bra dag alla!


Random prat om prov

Kom precis på en sak, eller tja kom på och kom på, har väl vetat om det, har bara inte tänkt på det så mycket.. Men såhär är det.. Efter imorgon så har jag haft totalt 6 st "prov" den här veckan. Muntlig engelska redovisning, oförberett spanska prov, nationellt prov i svenska (läsförståelse), matte prov, nationellt prov i svenska (skriftligt) och skridskoprov. Fast vet inte riktigt om det sista räknas som prov prov, men ändå.

Är det ens lagligt? Haha.

Herregud säger jag bara, himla tur att det är lov nästa vecka.


Tjingelitjong

Seriöst, snö. Snö. Snö. Snö. Varför kom det mer snö? Seriöst? Blir så förbannad på den! All snö vart ju liksom borta och nu bah, hej jag kom tillbaka bara för att Mikaela ska frysa, och inte få någon vår.
För ja, det var ju nästa vår? Al snö vart borta och det var lite soligt, åååhh.

Iallafall, imorgon är det fredag då blir det nationellt prov igen, skriftligt i svenska. Så sitter nu och läser igenom massa så att jag imorgon ska veta vad jag ska skriva, haha, men typ man ska veta hur man skriver novell, krönika, debattartikel, insändare osv. Hoppas det kommer gå bra!

Ska bli så himla skönt med lov nästa vecka, har liksom haft prov varje dag denna veckan förutom i måndags.. Usch.

Weheartit bild, som vanligt ye.. Haha!


Random


Curly

Hade lite trök så satte mej och lockade mitt hår med en mini-platttång, haha.. Har även hunnit med att måla naglarna, de blev blåa för er som undrar.

Ser helt cp ut, i know, who cares? Haha.


Parfym

Slutade skolan vid tjugo över två, gick då på stan med Jolene och Adela, behövde nya byxor och en ny parfym. Byxerna ser ni i inlägget nedan, blev även två ringar, asnice!

Efter att ha stått inne på kiks ett bra tag blev det denna parfymen, rahlp lauren 1, tror jag den heter, luktar super gott! Så nu behöver jag inte gå ta mammas parfym längre iallafall.. Haha!


New in

Allt från JC! Köpte även en parfym på kiks, visar den i ett annat inlägg!


Serriöst så här mycket snö är inte ok

Hatahatahata snööö.

(Skulle publicerats vid tio över sju imorsses)


Nationella nu..

Okej, om 40 minuter går bussen till skolan, som vanligt.. Men det blir inte riktigt en vanlig skoldag idag, ska nämligen ha vårt andra nationella prov i svenska. Hade ju muntligt prov för ett par veckor sen, tror det gick hyfsat bra, men det kunde gått bättre.
Så från 08.00 till 11.50 kommer vi sitta och ha läsförståelse prov. Härligt, eller vad säger ni? Någon som vill byta liv ett tag eller? Haha!
Tog faktiskt även på mej glasögonen idag istället för linser, bara för att undvika huvudvärk som jag har börjat få av linserna.. Inte bra! Men tar med dom ändå ifall jag vill byta.. Haha.

Bilden är från i somras, på mej och adela!


Bjuder på fulhetsbilder....

Tack för alla gratulationer alla! Sitter just nu och pratar skype med bästa ellie, superkul! Lägger även upp lite bild collage som adela, och ellie la upp på deras bloggar, dom små korvungarna.. Haha! Men det är lite "men usch" varning på vissa av bilderna.. Haha..!


08.19

Och där vart man 16!


Sista natten som 15:åring


Svar på kommentar

Svar på kommentar till "Ni vet vem"

För det första ja, vi vet vem. Och för det andra, vad exakt är det vi har förstört? Och för det tredje, om du har något att säga mej, säg det till mej och inte genom att skicka anonyma hat kommentarer..! Tack!


Donken

Kom nyss hem, ungefär. Slutade vid 2 och då mötte jag och elionora upp matte, och sedan drog vi till donken, då även robin och josef kom dit! Men nu så ska jag skriva lite på en engelska redovisning,så, ah vi ses!

Bjuder på en fuuuul bild på mej och robin, haha!


Back

Då blir det tillbaka till skolan imorgon då, är faktiskt skit trött vilket är väldigt förvånade eftersom jag somnade så himla tidigt igår.. Men jag antar att det bara är bra! Haha, men hoppas ni haft en bra helg, det har iallafall jag!


Oh lord

Asså vet ni vilken tid jag somnade igår? FÖÖR tidigt, asså inte bra, inte bra! Så tack vare det så vaknade jag nu istället, och är super pig.. Haha. Eller har lite huvudvärk dock, men hoppas att det försvinner snart. Ah, jag ska väl se på ett avsnitt top model eller nått och försöka somna om! Haha!


Home

Nu är jag hemma och har vart det i cirka en timme ungefär! Igår som ni kanske (?) vet vart jag och sov med elionora i hennes "stuga" (läs:litet hus), några härliga grabbar vart också där hade det supertrevligt! Ikväll blir det bara att chilla, kanske kolla på någon bra film, melodifestivalen börjar ju även i kväll men tror jag skippar att se på det. Det har blivit så himla komplicerat och jobbigt och sen så tycker jag väl inte att det är så bra heller, haha!


Mus i soptunnan

Skulle slänga någonting i soptunnan förrut, tror ni inte det är en levande MUS där i då?! Fick panik, var såååhääär nära på att böra gråta och sprang o ställde mej på soffan och skrek på elionora.. Haha..! Hade en as bra kväll igår iallafall as härliga personer allihopa!


Mot stan

Sitter i bussen nu, är påväg in till stan för att spendera dagen/kvällen med de bästa! Kommer bli awesome!

Bjuder på en bild på söta ellie!


New month

1:a februari idag för er som inte visste det, och det betyder att det bara är ca fem dagar kvar tills jag blir fyller år!


RSS 2.0