Helt totalt kär..

Jeffery cambell måste omedelbart in i man garderob, va i skövde idag och provade dom, och dom satt som en smäck! Ååhh ge mej nu.


Typical jag.

"Snodde" lite bilder från facebook, eftersom jag känner att jag har en väldig bloggtorka just nu. Hatar när det händer, så jag tänkte ta en liten paus bara tills jag får tillbaka blogg lusten!


My Little brother

Fyskäms mikaela, ååhh vad dålig uppdate det har blivit, skyller på skolan.. Haha.

Iallafall klockan 8 så börjar ja, har bild, usch, slutar vid tre med spanska som sista lektionen, usch igen. Sen åker kag hem och pluggar..!

Alex fick ansvara för bild nu, hehe.


Die die die


Myyys

Kom nyss hem från ridhuset, och jag kan säga såhär.. Hästar bara... älskar mig, typ...

Iallafall, kvällen kommer spenderas i beckas soffa med chips och choklad, framför film!


Med beckzor

Är hos bästa rebecka nu, kommer även sova hos henne. Snart ska vi dra till ridhuset, ska nämligen kolla på när hon rider, själv typ gillar jag inte hästar så speciellt mycket.. Dom är så.. Stora, och läskiga.. Haha! Men jag ska försöka klappa nån iallafall!


Braid

Adela gjorde en fläta på mej förrut, skitsnygg!

(Bild från-http://adela.blogg.se!)


Home sick

Stannade hemma från skolan idag, pga huvudvärk.. Usch. Tror jag går dit imorgon iallafall, hatar att missa skola.

Brist på bilder, ser ut som skit, så det får bli en från weheartit, standard..!


P l l

Sitter och kollar på pretty little liars, gryyymt program!


Träslöjd

Sista lektionen för idag, träsöljd, hatahatahata. Men vi slutar om en kvart så!


Natti

Kollar just nu på "så blev vi svenska hollywood fruar", asbra!

Måndag imorgon, = skola, usch, har träslöjd sista lektionen.. Haaata. Haha! Men iallafall, godnatt!


Weheartit

I brist på intressanta saker att skriva om så lägger jag in lite bilder från weheartit!

 


Ett inlägg om hår..

Hade trök, så kollade igenom min och några kompisars blogg som vi hade för ett tag sen, (http://jeam.blogg.se), och oherre vad många bilder som finns där.. Hahah.. Hittade bland annat två bilder på mitt hår innan jag klippte av cirka 15 (?) centimeter, och hade dipdye.. Dipdye-en saknra jag väl inte så där super mycket, men längden på håret därimot.. Varför skulle jag klippa av så mycket..? :(


Ge.mej.sommar.nu

Ååhh blir galen på den här kylan, snälla sommar, kom snart, och bli varm! Vill ha det nuuuuu
HATA SNÖ.


I just wanted to say hello

Godmorgon alla! Sovit gott? Det har jag, sov ju hos elionora inatt, super mys! Igår kväll spenderades med mina habbibis matte, robin, philip, josef och elionora, bara myste i ellies källare typ och kollade på våran lilla film! Hehe!
Senare så kommer mormor och hämtar mej och så spenderas dagen där tillsammans med mina bröder.


Mys hos ellie


Juicy juice


Ye

Sitter hemma hos elionora nu, men vi ska snart dra ut och möta några roliga boiizz, vi ska bland annat se på våran gryma film.. Haha!


På donken

Efter att vi hade åkt skridskor så gick jag och bästa adel och ellie till donken, och här sitter vi fortfarande.. Haha.. ye.


Sooooo

Fredag idag då, ska ha so nu i en timme, och sedan idrott, (där vi ska åka skridskor... Haha suger på skridskor..) som är sisa lektionen! Sedan stannar jag i stan och sover hos ellie, asnice!


Jag och le brur


Äntligeeeen


Aj aj

På något sätt så lyckades jag kläma min underarm mella två bord i skolan idag.. Hur lyckas jag liksom..? Haha, och det ser ut som typ ett blödande sår fast under huden typ..


I bussen åt fel håll

Koorv, skulle ju hämta våran film på sockerbruket idag, men det var typ 5-6 timmar kvar på nån grejs, så vi får hämta den imorgon istället.. Men vi gjorde iallafall dvd omslaget idag, hehe! Nu så sitter jag i bussen med adelis, ska va med henne ett tag och sedan så åker vi och lämnar våra drill kläder, vet inte om jag sagt det men jag ska sluta drillningen idag, hehe.


Hola


Så onödigt så det är inte sant

Blev lite trött på atomer och joner förut så jag gjorde denna helt meningslösa gimpen. #jagharettroligtliv.

 

free gif animator


Stud typ

Har precis målat naglarna. Rosa. Suoerfint.

Har även pluggat atomkemi, eftersom vi har prov på det imorgon, så ska nog göra det ett tag till och sedan så blir det sängen!

Om någon som är bra på atomkemi osånt vill byta hjärna med mej i cirka 60 minuter någon gång efter lunch imorgon sår det heeelt lugnt med mej, haha, nämen tror det kommer gå bra, eller ah, jag hoppas att det kommer gå bra!


Fina rynkor

Sitter och väntar på på bussen nu, som förlvrigt går om tio minuter, när jag kommer hem så ska jag bara typ plugga atomfysik och ah.. Inte så mycket mer.. Haha!


Hemskhet

Men uschhh


Hemskhet

Men usch.


Sitting in tha buss

Sitter i bussen just nu och lyssnar på musik, som vanligt haha.

Klockan 8 så ska jag ha mitt allra första nationela prov.. I svenska.. Muntligt.. Oherre.. Hoppas det kommer gå bra!

Sen sä trodde jag att vi hade no udag så jag tog med de böcker jag hadr hemma, men nu kom jag på att vi inte alls har no idag.. Ååhh så nu får dom ligga kvar i min väska och ah.. Bara ligga där som extra vikt, eftersom jag behöver dom hemma sen, så ja, det var ju smart Mikaela.

Random bild bah.


Bilden asså..

Oherre vad min uppdatering suger just nu, jagvet.

Sitter just nu och pluggar atomkemi, ni vet sånt om atomer, joner, kemiska reaktioner.. ah, allt sånt kul. Haha. Har gjort det ända sedan jag kom hem ungefär, innan det så vart jag i stan och klippte våran film som verkar vara det ända jag bloggar om nu för tiden, haha.. Men iallafall, vi hade gjort klart filmen och det förut men sen så råkade vi göra en sak som gjorde att det blev lite dumt.. Så vi måste tillbaka imorgon och fixa lite sedan ska vi ta ut den till cd skivor och sedan är det klart! Wiho

Hahaha spoiler alert på bilden men haha vart tvugen..askul. Hahaha.


Klipp klipp

Tog visst lite längre tid än vad vi trodde...

Åker hem runt sju tiden, men vi kommer antagligen få komma tillbaka och lägga in ljud o lite till, men vi blir klara med själva klippningen idag så!


Klipper film

Sitter på sockerbruket med jolrne och elionora nu, vi håller på att klippa våran film, kommer vara här tills typ fem så vi kommer antagligen bli klara idag!


Dagen

Kom nyss hem efter att ha vart i stan men bästa tjejerna, efter skolan så gick vi till en thail restaurang, tror vi satt där i cirka 2 timmar... Haha! Sedan gick vi och klippte våran film, ååhh vad jag längtar tills den är klar!


Its friday friday

Första veckan av skolan avklarad! Eller ja, den är avklarad om 6 timmar men ändå! Känns ändå rätt bra att vara tillbaka, men nästa vecka så ska vi börja med nationella proven i svenska, herregud tror inte jag känner lika bra då.. Haha!

Bjuder på bilden haha asså iblan kan jag vara riktigt riktigt fin alltså! Eller inte.


Walking my fish

Förlåt för min dåliga humor, men liksom.. Hahaha!


Juicy jucie

Kom typ hem för en timme sen, var i stan o va med ellie, josef o matte den, juicy juice!

Skolan började ju idag, hade as långa och as långa lektioner, liksom 80 minuter so, följt av en timmes svenska och en timmes spanska efter det.. Slutar sent typ varje dag, tidigaste jag slutar på hela veckan är liksom kvart i två... Ye ye, vi ses!


Hemsk morgon

Skulle publiceras vid sju imorses.

Godmorgon alla!! Kom precis in i bussen efter att haft en as dålig morgon, serriöst. Mitt alarm skulle väcka mej, men såklart så var ju mitt ljud avstängt. Så mamma kom in och väckte mej vid tjugo i sju, och min buss går tio över. Fick lite panik om man säger så, haha. Kom precis på att jg glömde min nyckel hemma också... Ååhh vad lyckat. Aja.

Slänger in en weheartit bild, som vanlige hehe.


Spegel spegel

Ååhh varför ska allt bara bli så fel hela tiden?! Hatar det. Aja.

Iallafall va ju i skövde med elionora förrut, hade super kul ända tills vi bussen åkte förbi oss. Men det löste sej, haha! Fyndade ett par gör snygga skor på bikbok, bruna och gör mej cirka 12 cm längre, hehe, visar dom senare!

Och på tisdag börjar ju skolan igen, faktiskt så längtar jag. Haha!


Mot skövde med bästa


Så jag haha

Uppdateringen suger, förlåt, men händer ingenting i mitt liv just nu, typ.. Haha.


Just chilling

I have a knife.... And a fork.. Mohaha.


Hej allihopa

Jolene och adela kom hit för ett tag sen, hihi. Elionora kommer också hit senare! Myyys


#Vetintevadsomhändepåbilden

Halloj allihopa! Gud vad jag suger på att uppdatera nu för tiden.. Eller ja, helt utan update har ni ju inte vart men inget som vart särskilt intressant iallafall.. Haha. Ska försöka bättra mej men det händer inget speciellt just nu så har inte riktigt nått kul att blogga om, men aja, slut på ursäkter! Ha det bra!


Äntligen

Så jävla glad för att snön håller på att försvinna! Orkar inte med den!


RSS 2.0