En sån där lång lista, ja.

Jahaja.. ett sånt här inlägg blir det idag.. Har sån himla blogtorka nu så tänkte att ni kunde få något långt att läsa som ett slags "förlåt för min sugiga update" inlägg. Förstår dock ifall ni inte orkar läsa. Står bara massa saker om moi! hittade den på min och adels blogg vi hade för typ ett och ett halvt år sedan.. Lite kul att jag svarade på exakt samma frågor i november 2011.. haha! 
 
Vad heter du? Mikaela Larsson
Hur gammal är du? 16
Vart bor du? lite utanför lidköping, i en liten skit by, hatar det!
Hårfärg? typ ask blond, väldigt ljust iallafall!
Ögonfärg? typ blå/grå/grön
Hur lång är du? ca164-165 cm
 
Kär? Väldigt!
Singel eller upptagen? upptagen hehe!
Hur många har du kysst? det vill ni allt veta va, haha!
När och vem kysste du senast? min underbara kille i måndags!
Hur långt är ditt längsta förhållande? 2-3 månader typ
 
Om du vann en miljon, vad skulle du göra? då skulle jag nog spara en hel del, och sedan resa, och shoppa gärnet!
Favoritland? vet faktiskt inte... Nått varmt! 
Favoritfärg? ingen anning.. Gillar nästan alla färger! 
Film? alla twilight!
Bok? twilight serien! 
 
Vad gillar du mest med dig själv? vet inte.. Mitt hår kanske, eller min asbraiga humor... Ehehe
Vad gillar du minst med dig själv? mina föter , min näsa , min mage  osv haha! 
Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - ååhh många! Men några är typ mathias, elionora, adela osv, ni vet vilka ni är!
 
En person du älskar - kan inte välja bara en haha! 
En person du hatar - haha, Behöver vi inte prata om här.
Ut och festa eller myskväll? olika
Saknar du någon just nu? jaaa!
Vad är det bästa som hänt dig? vet inte riktigt... det första som kommer upp i huvet är när jag blev ihop med min kille hihi
Beroende av något? ehm.. Inte socker iallafall.....eheh
Ditt livs största misstag? ...
Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? kan helt ärligt inte välja bara en person.. :o
 
Har du några tatueringar? nope
Piercingar? ah, 3st i öronen!
Vem är mest lik dig? haha, Vet inte riktigt...
Har du någon förebild? njae, ingen jag kan komma på nu iallafall!
Vad ska du göra idag? jadu.. plugga lite spanska glosor kanske, kolla på något program (?) och sova!
Vad är det värsta du vet? hemligt..
Vad är det bästa du vet? härliga människor som får mej att må bra!
Vad åt du senast? mat Eheh
Vad köpte du senast? ehm.. Oj.. kommer nästan inte ihåg! men tror det var ett par jeans!
Vem är din favorit kändis? vet inte riktigt... Gillar många olika!
Tränar du? asså... tränar o tränar... hehe..
När går du och lägger dig? väldigt väldigt olika, ibland kan det bli sjukt sent, och visa dagar kan jag somman redan vid nio-tio.
Vad är klockan nu? 21.19
Är du nöjd med ditt liv? kunde vart bättre, men ah helt okej. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0