Indiskt tecken

Godmorgon! Sitter med elionora i skolan just nu och pluggar lite biologi, har ju nationellt prov i det imorgon! Är super nervös eftersom vi inte haft biologi på typ ett år... Shit.

Iallafall igår kväll så åkte jag in till stan på kvällen, och sov över hos min underbara kille! Supermys! Var as gött att kunna sova längre, shit vad jag saknar att bo i samma stad som skolan är i. Seriöst jag vaknade liksom den tiden jag i normala fall brukar gå ut till bussen, sick.
Fast ville verkligen inte gå ifrån matte.. Han började senare än mej så vart tvungen att gå därifrån, medans han kunde ligga kvar i sängen ååhh. Men jag möte upp elionora och gick till skolan tillsammans med henne!


Kommentarer
Postat av: MorMor

MÅSTE du grimasera på varenda bild??? Förstår att du haft en superhelg... : ))
kram kram

2013-03-18 @ 10:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0