Haha, över ett år gamla bilder!

Den där listan ni vet, hittade ju den på min och adelas gamla blogg.. Och såg då även lite bilder.. Lite.. Konstiga bilder.. Haha. Fattar inte riktigt vad jag tänkte när jag la upp de bilderna, eller vad jag tänkte när jag tog dom....

Dessa bilder är från dom sista månaderna år 2011 och början på 2012!

Alltså jag måste verkligen säga att jag är sjukt glad att vi inte tog bort den bloggen, innan den hade jag flera andra bloggar som jag tog bort, och det ångrar jag sjukt mycket. Liksom tänk vad mycket minnen man sparar på en blogg?! Jag kan ju i princip gå in och kolla exakt vad jag gjorde denna dagen för ett år sedan?! önskar verkligen jag kunde trolla fram min första blogg som jag hade i typ 10 månader i sexan/sjuan, så mycket minnen liksom..! Haha!

Haha, ni kanske fattar att jag gillade/gillar svart vit... Men måste säga att det är lite "wtf-varning" på visa bilder hehe.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0