Fuck allt

Ååhhh mår så himla dåligt. Klockan är bara 8 och min dag suger redan.

Saker som hänt idag:

#vaknade flera gånger inatt vilket ledde till att jag knappt sov något alls.

#när jag väl vaknade så har jag världens huvudvärk.

#ville verkligen inte gå till skolan.

#mamma tvingade mej gå till skolan.

#bröt av halva min pekfinger-nagel så det börja blöda, gör skit ont.

#fick damp på mina lillebröder för att dom inte lyssnar och är skit jobbiga.

#kom till skolan, skulle ha spanska prov som jag knappt övat något på.

#började gråta (lipsil jag vet..)

Så nu sittter jag här medans alla andra är och gör prov ska göra mitt på måndag istället. Tog även två Alvedon imorsses så hoppas att den här jävla huvudvärken ska försvinna.


Tur att man har en så jävla bra kille iallafall, han fick mej verkligen att må bättre!<3

Men asså idag är ingen bra dag att bråka med mej, känns som om jag skull kunna slå ner någon, eller nått sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0