Awesome shows

Måste bara säga att pretty little liars är ett super bra program! För er som inte kollat på det så rekommenderar jag det stort! Har sett på tre avsnitt idag som jag hade missat.. Men nu är jag up to date igen, haha! Och nu så ska jag nog ta och sätta på nyaste vampire diaries avsnittet, såååå bra!

Skit vad jag känner mej nolifer när jag skrev det där.. Men yä yä! Har faktiskt bara sovit runt 3-4 timmar inatt, och har inga läxor (vad jag vet iallafall), så it's okay, Mikaela, it's okay. Och om ni sitter och inte har något att göra nu så tycker jag verkligen att ni borde sätta på något av de programmen!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Pretty little liars" passsar dig och dina kompisar...
du älskar ju och föstöra andras liv..men det ver du redan.. och när man ser dig då syns det som fan!!! hahha xD (L)

2013-03-04 @ 22:36:07
Postat av: Maté Von Dräparn

asså jag börjar bli jävla trött på er!!!!!!
fan släng er i väggen!!!!!
sluta anklaga och en massa skit.

Over and Out!

2013-03-05 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0