9 onödiga fakta om mej

#. Jag är sjukt klupig, helt ärligt.
 
#. Jag är så sjukt rädd för dockor, clowner och maskar så det är inte sant. 
 
#. Jag går väldigt ofta in i dörrkanter.
 
#. Jag suger verkligen på att sjunga, herregud asså låter som en gamla sjuk kråka som har hals problem. 
 
#. Jag ogillar att ha korta naglar, gillar långa. 
 
# Jag hatar det stället jag bor på. 
 
# Jag är rätt så kräsen, mat alltså. 
 
# Därimot gillar jag väldigt mycket av allt onyttigt.. Inte bra. 
 
# Har bloggat nonstop i cirka 2 år nu, på cirka 6 olika bloggar. Och jag ångrar sååå mycket att jag tog bort min första blogg som jag hade haft i 10 månader. Why?! Tänk alla roliga bilder och minnen därifrån?
 
 
GLÖM INTE BORT FRÅGESTUNDEN! BÄSTA FRÅGAN FÅR EN LÄNKNING I MENYN I EN VECKA. 
http://mikaelas.blo.gg/2012/november/fragestund.html#comment

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag såg att du hade reklam för bloggerfy, har det hjälpt dig att få fler besökare?? :)

Jag är också extremt klumpig, för bara några dagar sedan så tappade jag min mobil i en burk med vispgrädde, så nu är min kamera alldeles suddig haaha :P

2012-11-11 @ 17:24:05
URL: http://amais.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0