Det här är jag

Okej, tänkte skrivs lite om vad jag är för nån konstig människa!

Jag heter då Mikaela, är bosatt i en liten by på utakanten av Lidköping, där jag bor med min familj på fem personer (inklusive jag), har även två katter och en hund.
Jag är 15 år, fyller 16 år om cirka fyra månader, så jag går i skolan, i nian, just nu så mycket av min fritid går ju åt till att plugga, eller.. Jag försöker att plugga så mycket jag orkar iallafall! Annars så är jag väl med kompisar eller något annat, haha! Nästa år när jag börjar på gymnasiet så ska jag förhoppnings vis gå frisör i Skövde och hoppas såklart på en framgångsrik framtid inom frisör yrket då, hehe!

I min blogg kommer ni hitta allt möjligt, som ex. mina åsikter om saker och ting även lite mode collage, musik tips då och då, och mycket annat!

Aa, det var väl det jag hade att säga om mej själv just nu, om du är intresserad tycker jag att du ska fortsätta följa mej här, och om du inte är intresserad än så kan du ju ändå hälsa på då och då, vem vet du kanske ändrar dej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0