strömavbrott

Just i detta nu när jag skriver det här är det strömavbrott!  Och det är strömavbrott i hela Järpås! Och det är helt kolsvart överalt, och det är verkligen jätte tyst. Och allt ljus jag har kommer ifrån ett litet ljus på skrivbordet, samt datorn som det inte finns något internet på, och inte heller så mycket batteri heller.. Om den dör innan vi har fått tillbaka strömen kommer jag typ dö.. Asså vad fan ska man göra utan el? haha!  Kommer inte kunna publecera detta inlägg förns vi har fått tillbaka intrenet och allt.
 
UPDATE: Nu har strömmen kommit tilbaka, och tydligen hade det typ vart strömavbrott i hela västra götaland! Skumt!? Det var ty några av de värsta 20 minutrarna jag vart med om. kolsvart, as tyst, inget internet.. Nu undrar man ju lite vad de som levde föritiden gjorde.. haha! 
 
Bild - google

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg! :)

2012-11-06 @ 21:42:18
URL: http://nyaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0