Hur lyckad är jag egentligen?

Okej. Det här är historien om hur jag fick en avlång bula bakom örat.

Jag och elionora skulle göra lite klipp till en video blogg, och så stog jag typ brevid hennes öppna garderob, elionora stod framför ipad kameran och bara stog där med håret framför ögonen a lá skräck films style och plötsligt skriker hon till.. Och lättskrämd som jag är så skriker som en jävla get och ramlar in i hennes garderob och typ mosar hennes kläder o allt, och sedan när jag hade kommit ut därifrån lägger jag mej på en madrass på golvet och märker att det gör jätte ont bakom örat.

Och wipz så var det helt rött bakom örat tillsammans med en avlång bula.

Najs i know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0