wops piiinigt

Tjobre alla där ute! Visst har det börjat bi kallt nu? Usch, hatar det! Hatar vintern hatar snö. Som tur är har vi ingen snö än, och hoppas att inte den kommer komma på ett bra tag heller!
 
Dagen har väl inte vart så lyckad kan man väl säga.. började med att jag kom till skolan och skulle ha NO då jag såg att jag inte hade några stift i min penna så jag skulle gå och hämta det tror ni inte jag går av stolen, vänder mej om och "PLIIIING" så körde jag huvdet rakt i en stolpe som va där. Hela klassen vände sej om och bara skratta åt mej! Hahaha, så himla fail! Fast det som är ännu dummare är att när lektionen sluta och jag skulle gå ut igen så gick jag in i den igen.. Smart? svar ja. 
Sen så hände värsldens pinsamaste grej, och jag skojar inte! Det var så pinsamt så det är inte sant! Och just nu skämms jag så mycket för att skriva om det här, men fråga igen om två månader så får vi väl se om jag kan säga de! Haha!                  
 (I think you girls mabye know what i mean..?!?) 
 
Tack snälla elionora som la ut denna fina bilden på mej på insragram. Jag uppskattar det. Känner mej såååå vacker. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

jätte fin blogg fina du! :)
Kolla gärna in på min!

Kram! :D

2012-11-06 @ 17:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0