fuck tomorrow's monday!

Vet ni? Imorgon är det dags för skola igen.. Tur att måndagar oftast brukar vara ganska chill enligt schemat, vi har bara 4 lektioner, först klasstid, hemkunskap (I 2 timmar!!!), spanska och sist syslöjd.  Kommer ju antagligen få tillbaks min ipad imorgon också, om dom har hunnit laga den. Jag råkade ju tappa den så den blev ju lite.. hehe.. mosad..  Men hoppas verkligen jag får den annars kommer jag ligga efter i allt nästan eftersom vi använder ipaden så mycket, på varende lektion som vi har imorgon iallafall! 
 
Lovet har hur som helst vart jätte kul, och nu är det ju bara cirka 6 (?) veckor kvar tills det bli jullov! 
 
Tumblr_mcz88v5e291r5lq1ho1_500_large
 
Sitter ny duschad och då ville jag inte ta en bild så det fick bli en från weheartit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0