34 helt onödiga this or that frågor

(i bloggtorkan jag känner att jag börjar få.. haha..) 
 
 
 
Shoppa vs Slappa

Sminkad vs Osminkad 

Rosa vs Blå

Havet vs Pool 

Paj vs Tårta

Chocklad vs Glass 

Sova vs Vaken

Blogg vs Facebook

Julafton vs Födelsedag 

Sms vs Ringa
 
Sommar vs Vinter 
 
Pojkvän vs Singel
 
Morgon vs kväll 
 
Tea vs kaffe 
 
Svart vs Vit
 
Katt vs Hund
 
Coca cola vs Pepsi
 
Batman vs Superman 
 
Komedi vs skräckfilm
 
Tv shows vs Film
 
Chips vs Godis
 
Video spel vs brädspel
 
Dusch vs Bada
 
Regn vs Snö
 
Ketchup vs Senap 
 
Film vs bok
 
Bil vs Motorcykel
 
Michael Jackson vs Elvis
 
Jultomten vs Påskharren
 
Nyttig vs onyttigt
 
Bada vs Sola
 
Baddräkt vs Bikini
 
Vår vs Höst
 
Ful och rik vs Snygg och fattig
 
Detta var så jävla ointresant så det är inte sant. Men om du orkat läsa allt *applåder*. 
 

Kommentarer
Postat av: Hamdi '

Är det okey om jag snor den? :D

Svar: haha, visst! :D
Mikaela Larsson

2012-11-10 @ 15:42:22
URL: http://adlh.blogg.se
Postat av: Sofie

Haha, jag orkade läsa :D

2012-11-11 @ 19:37:34
URL: http://ruthsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0